BOSU & TRX træning

Nu tilbydes der endelig holdtræning på mit program. Jeg har ventet i spænding på at denne dag skulle komme.

Læs mere om BOSU & TRX her.

Læs mere om Efterfødselstræning her.

BOSU:
Træningsdage:
Tirsdag: 17:00-18:00 +
Fredag: 10:00-11:00

TRX:
Træningsdage:
Mandag: 19:00-20.00 (begynderhold)
Torsdag: 17:00-18:00. +
Lørdage: 08:00-09:00

FIT Efterfødsel:
Træningsdage:
Tirsdag 10:00-11:00 +
Torsdag 10:00-11:00

CROSS-OUT: (kommer snart)
Træningsdage:
Onsdag 17:00-18.00
Søndag (tidspunk følger snarest)

Flyt dig på 8 uger – lukket hold (TRX/BOSU):
Træningsdage:
Mandag + Torsdag: 18:00-19:00
Tirsdag + Torsdag: 19:00-20:00

CROSS-OUT 8 ugers forløb – lukket hold (udendørs træning)
Træningsdage:
Mandag + Onsdag: 17:00-18:00 (forventer opstart uge 14)

 

 

  • Vestervænget 12, 8381 Tilst
  • 10 pladser pr. hold
  • Core, styrke- og intervaltræning
  • Klippekortsystem – 10 klip 750kr – kan bruges på både BOSU & TRX.
  • Alle kan være med
  • Mulighed for en GRATIS prøvetime

TRX FIT - nyt 8 ugers træningsforløb

Få optimale resultater og top FIT form med TRX træning. TRX træning er anerkendt af sportsverdenen, som ét af de mest komplette og alsidige træningsredskab på markedet:

  • du kan bruge det uanset niveau, om du er nybegynder eller erfaren
  • du bruger egen kropsvægt til alle øvelserne.
  • du træner din core og stabilitet optimal og indvolvere mange muskelgrupper på én gang.

TRX FIT er et nyt træningsforløb som løber over 8 uger, hvor vi arbejder målrettet på, at forbedre din core, stabilitet og styrke, og hvor vi bygger på hen over de 8 uger, hvor træningsforløbet spænder over. Der er altså mulighed for at se og mærke en rigtig god progression på både fysik, kondi og styrke.

Vi starter op med de mest almindelige TRX øvelser, for så at arbejde hen imod nogle af de mere specielle og endnu hårde øvelser. Planer er, at TRX øvelserne vil blive kombineret med andre træningsøvelser så som intervaltræning mm. Træningen vil foregå mandage og torsdage kl. 18:00-19:00 eller tirsdag og torsdag kl. 19:00-20:00 opstart af nyt hold i uge 2, 2018. – 16 gange træning, hvor du bliver presset max hver gang.

Har du mod på at blive udfordret på din træning, kunne du tænke dig at træne sammen med andre, som har samme ønske om, at bliver mere fit, og synes du at det kunne være sjovt, at se hvor langt du kan flytte dig på 8 uger, SÅ er det nu du skal slå til.

  • 8 ugers træningsforløb
  • 16 x sjov, effektiv og udfordrende træning
  • Gratis frugt
  • Fast mandag og torsdag el fast tirsdag og torsdag
  • Max 10 på et hold
  • Super sammenhold med de andre deltagere
  • TRX kombineret med anden træning
  • Pris 1500 kr pr. person

PS. En fordel at have prøve TRX, men ikke et krav. Husk hvor der er vilje, er der vej Den normale klippekortsordning gælder ikke til dette forløb.

Skynd dig at book dig på holdet, hvis du vil have en plads – først til mølle! Skriv eller ring på 52581868 eller på FB.

Styrketræning og Cardio

Styrketræning og cardio træning, er et super godt mix, når du skal træne. Og med Cardio menes der løb, cykling, cirkeltræning, crosstrainer etc.

Mange mennesker har tildens til kun at træne enten styrketræning eller cardio træning, men vil du opnå den mest optimale form for trænig, er det super godt at kombinere begge typer træning. Om du starter eller slutter med cardio, er for så vidt underordnet, gør det der passer dig bedst.

Tidligere har det været et must at starte ud med styrketræning inden cardio, men ny forskning afkræfter myten om dette.

Hvad gør styketræning?

Styrketræner du med maskiner, håndvægte eller andre hjælpemidler tilfører du en ydrebelastning til dine muskler. Denne belastning resulterer i, at vævet i dine muskler nedbrydes, for derefter at genopbygges stærkere end før du begyndte træningen. Derfor er restitution så utrolig vigtigt, når vi taler om styrketræning, for det er rent faktisk først når du restituere, at musklerne genopbygges. Igennem styrketræning forbedrer du kroppens evne til at koordinerer samarbejdet mellem muskler og dit nervesystem.

Hvad gør cardiotræning?

Cardiotræning er med til at styrke dit kredsløb. Det styrker dit hjerte, lungerne og dine muskler.

Cardiotræning forbedre din generelle sundhed og kombinerer du styrketræning med cario, har du et super mix af træning, som kun er med til at gøre dig sundere og stærkere.